вторник, 20 септември 2011 г.

„Аз,Берн…”

„Аз,Берн…”

Станах рано, за да се разходя,

Да вдъхна вдъхновение от сумрачния ден.

Уж стих започнах, а пък става ода,

Запяват чувства, някъде дълбоко в мен

….

Засядам да ги лея, ала нещо липсва

Оглеждам се…. май всичко е наред

Свеща я няма, аз сещам се докато списвам

Монитор тук замества я…така е в двайсти век

….

По правило поетът романтик е

Но где изчезна романтизма днес

Той днес е заменен от реализъм

А реалистът няма време за финес

….

Та тъй… поети реалисти,

Заседнали да пишат за света

Препълнен до ръба със песимисти

А егото- най-висша доброта.

….

И тук започват се проблемите

На Аз-а, а от там и на света

Как Аз-а възприема се от другите

Как Аз-а блъска своята глава

….

Глава, която не е само негова

Докосната от други Аз-ове, от суета

Родители, деца, а после възрастни

Три Аз-а има в твоята душа.

….

Три Аз-а борещи се за предимство

Два Аз-а, а пък третия оказа се критик

И този Аз ни възпитава с критиканство

Два Аз-а в безпристрастен миг.

….

И нека Аз-ът да пребъде

Да рухнат ценности, морал

И нека се светът, наш, преобърне

В краката-облаци, а на главата кал!

….