петък, 2 септември 2011 г.

„Промяна”

„Промяна”

А как променя се човека?

Не мога аз въпроса ти да разбера.

Ами, до вчера бе един, а днес усеща се промяна лека.

Така... ще пробвам да ти обясня.

....

Сега.. ти нейде настани се,

Вземи водичка, диктофон

С търпение, най-вече, зареди се

Ще следват думи грозни, в тежък тон

....

О не!.. сега не е момента

Аз чуствам се прекрасно в този ден.

Така създаден е човека

Не иска да е трезв, а опиянен.

....

Решил си ти деня да ми разваляш,

Да лееш жешка лава на трева?

Човече, ти дори не си представяш

В какви забърка се лайна.

....

Ок.. тогава ще си тръгна

Ще дойда утре, променен

Ще седна и ще слушам всичко

Та чак до сетния рефрен.

....

Но първо, моля, помисли си

Дали готов си за това

Оттук ще тръгнеш с тежест във гърдите

Готов съм, ала не сега.

....

И ето, вече мина време

Не върна се героя ни при нас

Остава неговото бреме

Тик-така..чака своя час.

....

А как променя се човека

Аз нека кажа ви сега

Променя се ако е слаб, кат лека вейка

Променя се, щом търси свобода.

....

И нека никой да не съди,

Тоз който иска да се промени,

Но нека помнят, тез що се сърдят

Промяната сервира се с беди.

....