петък, 2 септември 2011 г.

Едно уиски

„Едно уиски”

Как писна ми от всички лицемери

От всички тез неискрени души

Що греят се от пламъка на твоите фенери

Но ти поискаш ли от техните- уви!

.......

Кога тъй всичко промени се

Омотахме се в калния поток

Недей с тъга, я малко усмихни се

Като от дисни жълтия паток

.......

Не мога, братче... втръсна ми от тия

Приятелството, чисто, где умря

С уиски на вратата, а в тенджера-пумия

На! Пий сега и яж дрисня!

.......

Аз нявга казвах им на всички

Ний трябва друг друга да крепим

Оказаха се повечето пички

А пичките са птички.. не ще ги уловим.

......

На всики лицемери, ти гледай лицемерно

Претегляй всяка дума със везна

Приятелство? О, не! Тук всичко е премерено,

Със кърпичка ти забърши потеклата сълза.

.......

Затва аз тука си играя

Със думи мъничка игра

Но вече вижда и се края

С победа, мислиш... ха-ха-ха

......

Аз думите разхвърлям на земята

И после пробвам да ги събера

Понякога те скупчват се самички

Друг път не мога да ги подредя

......

Те бясно мятат се в торбата

И търсят пътя към света

Във шок разбират, че са във гората

Седя си сам и ги крещя.

......