сряда, 2 март 2011 г.

Без име

Слагам тука аз начало на безименна творба
Тя за хора ще говори, победени без борба.
Тези хора много често се навъртат покрай мен
Пълнят ми главите с жалост, пошлост.... всеки божи ден.
…..
Всяка сутрин те надигат празна чаша със кафе
После без вода измиват, гнусно черните ръце
И с усмивка, пълна с гнили зъби, казват „Здрасти” на света
„Здрасти”, кресва им света обратно,... „Почвай работа сега!”
…..
И запретват те ръкави мръсни, със завързани очи
Водят разговори празни, със затворени усти
Раждат глупости безбройни, нейде в празната глава
Защо ти тях така наказа ... леличко Съдба
…..
Те прибират се доволни при покорната жена
Тя гощава ги без гозби, но с усмивка на уста
И живеят си безгрижно пак до следващият ден
В който всичко се повтаря, в който пак се срещат с мен
…..
До кога ли, аз се питам тези хора ще мълчат
Колко бича още могат, без ответ да понесат
И защо тез хора млади, скриват своето лице
Със ръцете пред очите, със замръзнало сърце.
…..
Отворете си очите, погледнете, отпушете своите усти
И крещете... да... крещете, докато ви заболи
Щото много време мина от онези времена
Във които друг налива разум в празната глава.