четвъртък, 19 юни 2014 г.

Такъв ми бил късметът

Защо ми трябваше да си купувам кафе с късмет точно преди партито – още не зная. Но така или иначе – ето го и късмета: „Не се събирайте с шумни компании” – егати късмета!

Качвам се по стълбите към партито, а той с мен, късметът ми – ходи след мен и се опитва да ме спъне. Облечен е в някакви шарени дрехи, които ужасно започват да ме дразнят .

Влизам, влиза и той, важно-важно, сякаш си е у дома. Оглеждам се, пълно е с хора и е шумно. Не, че е изненада, де...все пак е парти – те какво са виновни хората, че точно днес съм решил да си изтегля такъв късмет. На всичкото отгоре, не виждам да има други късмети наоколо.

Нея виждам отдалеч, но не е сама. Все пак решавам и тръгвам натам, но Късметът ми действа точно в този миг. Става, отива право към нея и грациозно подбутва застаналия до нея мъж, който разлива чашата си върху жълтата ѝ лятна рокля.

Решавам, че с жените съм дотук и се отправям към кухнята, поне да хапна нещо, преди да си тръгна. Оттам точно изваждат тортата със запалени свещички и всички запяват Честит Рожден Ден, а Късметът ми, пък, решава, че това идеалният момент да ми подложи крак. Падайки, повличам цялата торта с мен по пътя към земята. След като се изправям. Единствената мисъл в главата ми е, че трябва веднага да си тръгна от скапаното парти.

По пътя към входната врата се опитвам да избърша лекето от торта върху блузата си. Качвам се в асансьора, а тя ме пита:

- Лош късмет, а?

Първо виждам жълтата лятна рокличка, а след това и петното от разлята напитка върху нея. Накрая – усмивката ѝ.

- И аз не извадих добър късмет... – казва усмивката и се разширява още    повече.

Разсмивам се и тръгваме надолу. След половин час се разхождаме заедно по тъмните градски улици – тя, аз и Късметът.